Να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιθυμεί η Ford, εναποθέτοντας τις ελπίδες της στην ισχυρή Mustang Mach-E, η οποία σιγά-σιγά απλώνει… τα πλοκάμια της στην ευρωπαϊκή αγορά. Το ηλεκτρικό δημιούργημα της Ford δεν είναι προϊόν παρθενογένεσης. Αντιθέτως “κουβαλάει” τη βαριά κληρονομιά της ονομασίας “Mustang”, η οποία είναι ευδιάκριτη στη σχεδίαση του αμαξώματος, παρά το γεγονός πως, αυτή τη φορά, μας συστήνεται ως SUV και απαλλαγμένη από θερμικό κινητήρα.
Έτσι λοιπόν η εισαγωγική της έκδοση είναι πισωκίνητη (RWD), με 269 ίππους και μπαταρία 75 kWh (αυτονομία 450 χιλιόμετρα), και ξεκινά από τις 54.487 ευρώ. Η πιο ισχυρή εκδοχή με κίνηση στους πίσω τροχούς με 294 ίππους και τη μεγαλύτερη μπαταρία των 98 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 600 χιλιόμετρα, ξεκινά από τις 60.045 ευρώ. Ακολουθούν οι τετρακίνητες εκδόσεις (AWD). Η πρώτη έχει 269 ίππους και μπαταρία 75 kWh (αυτονομία 420 χιλιόμετρα) και κοστίζει από 60.375 ευρώ. Η κορυφαία προς το παρόν εκδοχή της Mustang Mach E και η δεύτερη τετρακίνητης της γκάμας έχει 351 ίππους και μπαταρία 98 kWh (αυτονομία 540 χιλιόμετρα) και η τιμή της διαμορφώνεται από τις 67.472 ευρώ. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι και η μόνη από τις τέσσερις διαθέσιμες με τιμή προ φόρων που ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει πως οι υπόλοιπες τρεις υπόκεινται και στην επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Οι πισωκίνητες Mustang Mach-E χρειάζονται λιγότερα από 7,0 sec για το 0-100 χλμ./ ώρα και οι τετρακίνητες λιγότερα από 6,0 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται σε κάθε περίπτωση στα 180 χλμ./ώρα. Η φόρτιση των μπαταριών των 98 kWh μπορεί να γίνει με ταχυφορτιστή ισχύος έως 150 kW κάτι που σημαίνει πως με φόρτιση 10 μόλις λεπτών οι πισωκίνητες εκδόσεις αποκτούν αυτονομία 119 χιλιομέτρων και οι τετρακίνητες 107. Με τη μικρότερη μπαταρία (75 kWh) ο ταχυφορτιστής μπορεί να είναι έως 115 kW και οι αντίστοιχες τιμές αυτονομίας, πάντα για δεκάλεπτη φόρτιση, είναι 91 (RWD) και 85 (AWD) χιλιόμετρα. Η έκδοση λανσαρίσματος της Mustang Mach-E, First Edition διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό της την μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία Extended Range των 98,8 kWh που προσφέρει αυτονομία κατά WLTP μέχρι και 540 km. Η συνδυαστική απόδοση των δύο ηλεκτρομοτέρ φτάνει τους 337 PS και τα 565 Nm ροπής, ενώ δεν λείπει και το σύστημα της έξυπνης τετρακίνησης. Το ευρύχωρο εσωτερικό της Mustang Mach-E περιλαμβάνει μια μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, υπάρχουν pads ασύρματης φόρτισης, καθώς και ένα ψηφιακό εγχειρίδιο οδηγιών χρήσης. Όπως αναφέρει η Ford, η Mustang Mach-E αποτελεί το επιστέγασμα των προσπαθειών της ν’ αποβάλλει κάθε περιττό στοιχείο που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του οδηγού.
By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.